Jestli pořád ještě nejste internetovými prodejci a zastáváte názor, že je tento druh podnikání hračka, která se musí vyplatit snad každému, kdo má co nabídnout, pak se buď poučte, nebo se nikdy do takového podnikání nepouštějte. Realita je totiž odlišná a dočkali byste se kvůli tomuto názoru jedině zklamání. Každý, kdo na internetu s něčím obchoduje, totiž má velký potenciál, ale jenom nepatrný zlomek podnikatelů se tu opravdu dočká slušného zbohatnutí. Většina těch, kdo se do toho pustí, ale jenom těžko přežívá nebo dříve či později zkrachuje. A to proto, že internet sice nabízí možnost kontaktu s neskutečně velkým počtem možných zákazníků, jenže těch, kteří si ke konkrétní nabídce najdou cestu, bývá vesměs žalostně málo. Pokud takoví lidé vůbec jsou.
Inu, nabídek je mnoho a internet je natolik rozsáhlý, že je těžké na něm někoho oslovit a přimět k žádoucí spolupráci. Lidé tu sice kdeco hledají, ale pokud se to neumísťuje ve vyhledávačích tak, aby to bylo nepřehlédnutelné, nezaregistrují to a skončí u jiné, dostupnější nabídky.
A tak se musí internetoví prodejci čehokoliv setrvale zviditelňovat. A každý způsob, který zabírá, by měl být využit.
Nesporně by se tedy nemělo zapomínat na zbožáky, tedy na zbožové vyhledávače. Protože ty dokážou podnikatelům zajistit skutečně větší zájem ze strany internetové veřejnosti, a tedy i zisky. Ale pochopitelně se tomu musí rozumět. A proto ti z podnikatelů, kteří v tomto ohledu využijí profesionální pomoc, neprohloupí.
A důležitý je při oslovování potenciálních klientů a udržování si zákazníků i e-mailový marketing. A jestli si myslíte, že tohle je hračka, protože na rozesílání nějakých těch e-mailů s nabídkami nic není, opět vás zklamu. Kdo to dělá bez rozmyslu a nesprávně, dosáhne jedině toho, že budou jeho nabídky končit v koši a z něj se stane nežádoucí rozesílatel spamu. Což podnikání nepomůže. Na rozdíl od e-mailů na míru, jaké podnikateli nejspíše zajistí rovněž jen odborníci.